Işılay ÖZSARI

0 makale
0 soru

Hakkında

Diş Hekimi Işılay Özsarı 1985 antalya doğumludur.Ortaokul ve lise eğitimini Antalya Anadolu Lisesinde tamamlamış olup,2004 yılında cumhuriyet üniversitesi diş hekimliği fakültesini kazanmıştır. 2007 yılında konya selcuk üniversitesine geçip 2011 yılında peri-implant hastalıkların tanı ve tedavisi bitirme tezini sunarak buradan mezun olmuştur. 8 yıldır antalyada özel plikliniklerde hizmet vermiş olup 2018den itibaren Konyaaltı papatya diş polikliniğnde çalışmaktadır.

Çocuk diş hekimliğinde sedasyon,zirkonyum porselen, lamina kaplamalar, bonding uygulamaları, pembe dişeti uygulamaları, kanal tedavisi alanlarında spesifik olarak çalışmaktadır.. İmplantoloji, yetersiz çene kemiklerinde kemik greftleme, çene kistleri, gömülü dişler, ağız hastalıkları, çene eklem problemleri ve tedavileri üzerine çalışmaktadır.Uluslararası İmplantoloji Vakfı üyesi olup Antalya Çalışma Kulüplerine düzenli olarak katılmaktadır.

Eğitim

• Cumhuriyet Üniversitesi Diş Hekimliği